karmaworks: -

11 things yah didn't know about me:

  1. Jag älskar superhjältesfilmer + serier. Som Watchmen. Till exempel. I sånna fall är jag verkligen en n ö r d.
  2. Det absolut äckligasteäckligasteäckligaste jag vet att äta är kycklinglever. Uschfyblä.
  3. Jag är allergisk mot pollen och grädde :(
  4. Mina favoritfärger är grön, rosa, svart, röd, lila.
  5. Jag lider av panikattacker och sånt. Väldigt ofta faktiskt. Även om jag inte visar det för någon.
  6. Jag är rädd för hajar och måste intala mig mentalt att de inte kommer äta upp mig när jag ska bada. Fastän ingen vet om det. :(
  7. Jag är även livrädd för spindlar, krokodiler, fiskmåsar och katter :D
  8. Jag tycker att Billie Joe Armstrong är den snyggaste, hetaste, sexigaste (osv) människan på hela jorden. ♥ (Även fast jag hatar att folk favoritserar honom, Mike och Tré är minst lika underbara ♥) (Måste erkänna att fantasin tog slut lite på den här saken. EHEH.)
  9. Jag stör mig på ojämnt antal. Tillexempel om det är exakt 1939 platser i en arena så kan jag gå runt i en hel dag och vara irriterad på att det är just 1939 platser och inte 1940 platser. Lol.
  10. Jag äääääälskarälskarälskar London. Och att resa överhuvudtaget. Bara det att jag är dålig på att njuta av stället jag är på när jag väl är där. :C
  11. Jag är även en såndär människa som skjuter upp ALLT till sista sekunden. Vilket det banne mig ska bli ändring på.... (Imorgon...)

 

Nu: Knarka Watchmen :D


Gah, monkey face.


Kommentarer
Postat av: jasmike blumenfeld

har du tänkt på att hela den här grejen har ojämt tal? (a)

11 ist för 10 ya know ;D

2010-10-01 @ 19:09:08
URL: http://durptard.blogg.se/
Postat av: tilda

Håller med dig om krokodiler och hajar >x>

2010-10-12 @ 17:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0